a glimpse of heaven


whoop, ny header uppe! (:
vad tycks? i'm pretty nöjd faktiskt. ville ha den större &nu lyckades jag.
bilden på myself är lite halvful, men den får duga.
kommer väl snart en ny header igen, hah.
jag ändrar mig ju så fort.

regnat hela dagen, så har varit inne, men när det var uppehåll
tog jag &superman en promenad. när vi var nere i hamnen började
det regna igen, inte så himla mysigt! när vi kom hem var vi helt
dyngsura, euw. sen kollade jag på lite film,
&skrev. såg på The Wackness förut idag, helt sjukt bra film.
jag är helt fast i den, &jag gillar budskapet om att
en "gammal" man kan vara bästa vän med en nittonåring.
handlar om hip-hop kulturen i NY -94 &den är helt amazing.
definitely a new favourite! :')

anyway, tänkte ge er tips på bloggar ni bara måste läsa.
för det första, emelies blogg, som är fantastisk.
& sen moas nystartade blogg, which i like a lot. (:
sen så får ni gärna kika in på matildas med, som
är bra när hon uppdaterar den [maha<3].
sen, min bästa kusins blogg.

nej, nu ska jag ta &sova lite, trött är jag.
however, dagens låt var do ya - mcfly. <3

xo - bellahh



Kommentarer
Postat av: Fangstahhahahaahahahah

oh tack för gratisreklamen! :D

Emelies håller jag koll på faktiskt ^_^

alltså förlåt men jag tycker att du borde ringa mig imorgon eller så för jag ska berätta riktigt riktigt detaljerat om mina upplevelser 8'''D

om du står ut då va (a)

2008-08-07 @ 23:06:49
URL: http://notesfromthepast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0