break out, break out

jag vet, att förra inlägget's namn var från en BSB-låt.
men förlåt, jag gillar den. it makes me happy.
so all you people som dömer mig nu, stop it. jag är så evigt trött på att bli kategoriserad!
bara för att jag är rockig &så, får jag inte lyssna på typ Jonas Brothers.
well, nu vill jag lyssna på JB för att dom får mig att må bra. &that's good, right?
inte enligt vissa. men oh, fuck them!
man ska lyssna på musik man gillar, och inte musik man lyssnar på
för man känner att man borde gilla det för att passa in.

anyway, så är all time low fortfarande ett av världens bästa band.
finast är dom med, <3



Kommentarer
Postat av: fangsie

right right :D

liksom palla att många anser att man ska hålla sig till en och samma musikstil, eller en och samma genre och allt.

klär du dig så ska du lyssna på det och blabla.

ORKA.

på min ipod ligger bodies without organs bredvid bring me the horizon, <3

2008-08-04 @ 23:58:42
URL: http://notesfromthepast.blogg.se/
Postat av: Matilda

det är så sjukt, man får väl lyssna på vad man själv vill, lyssna du på jb, det är nyttigt, dem är bästelibästast<3

2008-08-05 @ 23:58:55
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0