i kissed a boy [91]



ja, vem har inte hört i kissed a girl med katy perry?
jag har tröttnat smått på låten, hörde den i london i juli,
&redan då blev jag halvtrött på den om jag ska vara
ärlig. igår upptäckte jag att cobra starship, ett
av mina faveband har gjort en cover på den, i kissed a boy.
lyssna på den, it's awesome! (:
perfekt för dom som tröttnat på originalet.

hemma från skolan nu, slutade vid elva,
och ska ta mig ner till gymmet snart. lovely (:
igår blev det yoga, och det gillade jag verkligen,
även fast jag kanske inte är vig eller så.
men det var sjukt kul &perfekt för mig som har så mycket
saker att tänka på just nu med problem med vänner &allt.
det fick mig verkligen att släppa allt och bara vara. great!
nu är varje tisdag vid sju inbokat, jag ska bli vig!

bara 91 dagar till mcfly idag, jag tror jag svimmar! ♥
det är för bra! :')

Kommentarer
Postat av: Emelie älskar Bellah

Det enda jag kan tänka på är Josh i YMAS.

2008-08-28 @ 21:05:15
URL: http://rosavitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0