i'm leaving, never looking back again

and we'll talk about leaving town, and we'll talk about leaving.
I swear it's the last time, and I swear it's my last try.

om två år, då får jag äntligen lämna den här staden.
hejdå kalmar, hello london!
för så blir det, jag vet inte vad jag ska göra där
riktigt, eller vad jag ska plugga, men det är dit jag ska,
så är det bara. it's where i belong.
min dröm är fortfarande kvar - att ge ut en bok, eller mer än en.
jag skriver varje dag, på engelska. och den ska skickas in.
jag tänker inte ge upp, jag ska lyckas. allt är möjligt, om
man bara tror på sig själv. allt kan hända.
jag är glad att jag har vänner som peppar mig,
och står bakom mig. och det enda positiva med svikande vänner?
jag får inspiration till boken.

"livet är för kort för att slösa bort på falska kompisar "
det sa en kompis till mig idag, & hon har helt rätt.
mennej, nu ska jag ta och skriva lite igen, boken
skriver ju inte sig själv, tyvärr!

xoxo - bellzz.


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

Yeaay jag är med på din blogg xD

Är faktiskt nästan lite stolt över det där citatet, det var riktigt sant , hah ^^

& du, du får lycka till med boken och allt , och glöm inte att bjuda in mig att hälsa på i london (A) :D

Och just det , bra less than jake-låt ! :)

2008-08-28 @ 23:21:25
URL: http://incaseofemergency.blogg.se/
Postat av: fia

jag är säker på att det kommer gå hur bra som helst med boken/böckerna :)



men du, en grej bara. du måste lova att jag får komma och hälsa på dig om du flyttar till världens bästa london (a)



och det där citatet: SÅ SANT!

2008-08-29 @ 05:09:39
Postat av: maxie

du vet att jag älskar din berättelse så det behöver jag nog inte skriva något om, haha (a) men jag tror faktiskt verkligen det kan gå bra med ditt bokskrivande, och om du inte skulle få ge ut just den så är du fortfarande väldigt bra på att skriva, så du skulle säkert kunna ge ut någon annan <3 jag är kräsen i böcker o ja är typ beroende av din så xD (a)



"och det enda positiva med svikande vänner?

jag får inspiration till boken."

vet du hur mkt jag skratta när jag läste det där? xD och jag tror du förstår varför, stackars kille i boken xD



btw, citatet var jättebra och är verkligen helrätt!



och jag våldgästar dig i london när du bor där, bara såru vet xD

2008-08-29 @ 17:05:55
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0