it's gonna kill me for the rest of my life..

det blev inget american studies för mig.
att jag ens ler idag är nog fan ett mirakel.
jag har bara sovit sen jag kom hem,
&gråtit i guess. mesig, kanske,
men det var det enda jag verkligen ville.
nu måste jag ha nytt iv-val &hur jävla lätt är det
att välja nu?
fan!
det stör mig att folk som inte förtjänar att gå vidare
gick vidare. och om man bara testar på skoj,
borde man verkligen få gå vidare då? tydligen.

when all your dreams are shattered, everything is beautiful.

hoppas er dag var bättre än min,
xoxo - bellzz ♥

Kommentarer
Postat av: maxie

oh herregud, stackare ._. ja vet hur mkt du ville det och du hade verkligen förtjänat det <3

nu fan gör jag mina läxor snabbt sen så ringer jag dig, vill allafall försöka få dig på bättre humör <3



och det är inte ett dugg mesigt! det är ju vad du vill för tusan, såklart man gråter o så om det går dåligt!

men med något dåligt,kmr alltid något bra.. så låt oss hoppas på det!

2008-08-29 @ 17:10:06
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0