love ain't gonna wait for you


det har äntligen slutat regna, och funderar på att ta mig ut och gå en sväng,
med mp3n och bara tänka lite liksom. det är rätt mysigt, faktiskt. (:
hela dagen har spenderats framför datorn; tittat på Zoey 101, rensat bilder&musik,
och skrivit lite. sen blev det hundpromenad i spöregnet, inte helt mysigt.
såg på Wackness igår, sjukt bra film really! ikväll blir det nog
Napoleon Dynamite, om jag tar mig till pappa &hämtar den vill säga.
annars blir det something else, i guess.
men jag gillar verkligen Napoleon Dynamite, översöt film & jag gillar
det faktum att "töntarna" är häftiga, och att bara för att man är cheerleader &snygg
eller footballstjärna är man inte viktigast i världen. klassisk film, egentligen.
Napoleon är det bästa i hela filmen, han är så bra! (:
nej, nu måste jag nog ta mig till pappa och hämta filmen.

xo - bellahh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0