sleep well tonight

tvingade upp mig själv halv ett idag, &ut med djuren.
kom hem vid ett igår&däckade direkt - rixfm är krävande!
kollade nordman, emd, bwo, marie picasso, sonja aldén
och anders johansson igår på rixfm, &det var asbra även fast
artisterna inte var dom bäst, hah. höjdpunkten var iaf
när nordman spelade vandraren, den är lots of memories liksom!
kommer ihåg när jag var liten &lyssnade på den, så även om nordman
inte är världens bästa band var det sjukt speciellt att höra den live!
& herregud vad jag sjöng!
it made me so happy! (:
annars blev till att vandra runt på stan,
och förutom för några major downfalls var det mycket trevligt ^__^
sprang in i frida, som jag inte sett sen skolavslutningen,
& det var sjukt härligt att träffa henne!

anyway, funderar på att go to sleep nu,
ska upp lite early i morgon [alltså innan elva] för det ska
bli photoshoot med superman-töntie-ellen! (:
nån bild kanske dyker upp här, vem vet?
sen på kvällen blir det till att packa,
på söndag blir det örebro med ett stopp i norrköping
för att prata lite med fia! ^__^


todays song: save it for the bedroom - you me at six
[& visst är dom fina, allra bästaste ymas?]

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0