somehow it feels so familiar

sometimes there's no one left to tell you the truth..

ibland är det tur att man har vänner, hur långt borta
dom än befinner sig. det stör mig att den som jag
behöver mest just nu bor i sthlm, förstår ni hur långt
det är från kalmar? sjuktligt långt. &personen har jag
träffat EN gång. men still, så är hon den enda
jag kan prata med just nu, för hon förstår verkligen.
så tack maxie, för att du är du!

idag var det natur i tre timmar följt av tre timmar engelska.
natur är inte det roligaste, men det gick kanon idag! (:
engelskan var som vanligt, my head was somewhere else.
tyvärr. nervös över i morgon, får reda på om jag går vidare
till nästa moment i American Studies. så håll tummarna
hörrni? wish me luck people ^^

i know it's hard to face all of my past mistakes

men justnu, ja, då undrar jag om det är jag som har
begått ett misstag. om du vill släppa allt,
& sluta låtsas, tell me then. sanningen gör ont,
men den är det viktigaste. right?

i'm screaming out for a second try
[dagens låt; less than jake - the rest of my life]

Kommentarer
Postat av: maxie

tack själv för att du är den du är, och hur långt bort jag än befinner mig så finns jag alltid här för dig <3

jag satt o fantisera igår om att vi bodde närmare varandra, för jag kan bara säga desamma för du är nog den jag behöver mest just nu <3



jag håller redan tummarna för dig i american ^^<3 och jag håller oxå tummarna för att det du nämner i slutet av ditt inlägg kmr lösa sig till det bästa, sanningen är bättre än lögner, för liksom även om sanningen skulle såra så sårar ju lögner mer i längden <3

2008-08-29 @ 16:53:20
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0