here we go again

 
back to school idagdå! var slappt,
hade bara lite genomgångar på massa saker &så,
i morgon blir det geografi i tre timmar. jeeez,
nu kör vi igen liksom! överpepp? ohja. naht.
however, så känns tvåan bättre, om man bortser
från matte b då, men det ska jag nog klara!
american studies&resten av iv-valen känns lite halv-worrying,
eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska ta om jag inte
klarar mig i american studies. jag vet att jag är bra på engelska,
&ska göra mitt bästa, men still. det är mer än 20 pers just nu som inte
kommer gå vidare. tänk om jag är en av dom? en tredjedels chans att
jag går vidare
, så please håll tummarna för mig på fredag morgon,
då jag skriver uppsats, den första delen i hela skiten!

anyway, så är det bara 99 dagar till jag ser världens bästa pojkar igen! :)
om 99 dagar står jag där på Wembley i London med moa &bara mår asbra!
jag har en känsla av att den 27/11-08 kommer bli something very special! <3
[bilden är failfailfail, men ändå!]


Kommentarer
Postat av: Moa

seriöst, bara 99 dagar? :o

det är ju, lite :o

<3

2008-08-19 @ 17:57:20
URL: http://notesfromthepast.blogg.se/
Postat av: matilda

typ en månad innan det ser jag ymas med ^_^<3



och det går nog bra bra för dig på american studies, jag ska hålla tummarna o allting jag kan hålla för dig (:<3

2008-08-19 @ 19:22:44
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: Alesana

[: åh lyckos dig och moa!

som får se boysen [;

du får ta och skrika

lite åt mig yeh maan? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0