people change and promises are broken

i'm looking at a picture in my hand,
trying my best to understand.
i really wanna know what we did wrong

ibland tror man att man känner någon, sen ändras allt.
så är det nu igen - &nu är det någon jag trodde
jag kände inside out. men tydligen inte.
jag kände henne tydligen inte alls, och det är inte alls roligt.
jag bara önskar att jag kunde få veta vad som gick fel,
men vad jag vet så gjorde jag inget?

and i thought friends weren't supposed to stab you in the back?

Kommentarer
Postat av: Moa

det lösar sig bell <3 (lösar låter förövrigt mycket bättre än löser).

och tack för din kommentar i min blogg,

den var väldans fin <3

2008-08-18 @ 11:19:54
URL: http://notesfromthepast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0