your light is ultraviolet

min dag har spenderats med att spela GTA och kolla på
världens bästa film! :')
angus, thongs and perfect snogging.
en film om två av böckerna om georgia nicholson,
& filmen är helt perfekt.
i laughed like a maniac, &sen grät jag lite med.
helt fel är det ju inte heller att killarna är hotties (:
aaron johnson som spelar robbie.. well,
i've gone all jelloid!
the stiff dylans, a very ace band är med också,
och they really are amazing! <3
filmen kommer inte till sverige förrän i oktober,
men se den! :D

&maxie, ring mig för jag måste berätta allt! (:
har dock små problem med tom, han ser ut som
duvet vem i skolan! :O



Kommentarer
Postat av: matilda

filmen är perfekt o ringer nog snart snart nån dag :D

jag verkar ganska frisk nu <3

och jag vill höra allt ^^

2008-08-19 @ 19:19:52
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0