we're going through changes

ny design, &ny header kommer i morgon. den ville inte nu bara (:
idag blev det ikea med pappa, &massa.
hann även kolla little britain idag,
lycka i massor! <3
det får mig alltid att bli värsta happy, så det gillar vi. ^^
stockholm i oktober förmodligen, bra grejer för då får
jag träffa maxie! bäst. <3
bokade hotell till london idag med, nu är det på
riktigt! i morgon ska jag ringa
seetickets &snacka om biljetterna, om vart vi ska hämta
dom och sånt. scary, måste prata engelska. hah,
i'll fix it. easy. (:
skola vid tolv i morgon, inte alls pepp. =/
men jaja, det funkar nog, fortfarande nere över
american studies dock.

anyway, ska pallra mig till papi nu,
för att kolla på nån film i guess (:

xoxo - bellzz.

Kommentarer
Postat av: matilda

2008-08-31 @ 22:18:19
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: maxie

förra kommentaren vart lite fel, haha <3



men du till sthlm är massa bäst <3 saknarej!

och haha, lycka till med engelskan, det fixaru nog <3



och det med american studies är fortfarande synd o udda, men när en dörr stängs öppnas två nya, eller vad dem nu säger i just my luck :D

2008-08-31 @ 22:20:02
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0