i'm making a list

(snodd av maxie, whom i miss a lot)

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
ja?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hahahah, nej. eller jo, ett!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, inte vad jag vet. (:

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, men nästan.

5. Vilka länder besökte du?

england, danmark, och sen flög jag över en jävla massa länder med.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
mja... fightstar live? &juste. ett bra betyg i matte.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
17/1, 27/11, 29/3, 10/5 och 11/5.  

8. Vad var din största framgång 2008?
jag vet inte, att jag hittade mig själv och övervann min största rädsla.

9. Största misstaget?
att jag övervann min största rädsla? och att jag lät mitt hjärta spela mig några spratt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
yep. tyvärr.

11. Bästa köpet?
hm, no idea? alla mina konsertbiljetter, ymas-tröjorna och er.. that's it.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
onödiga saker.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, maxie! (: &sen massa böcker, olika band. och ofc; och londontown. under alla de där dagarna var jag lyckligare än någonsin.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

sam sparro - black and gold.
you me at six - the rumour.
mcfly - lies.
mindless self indulgence - never wanted to dance.
fall out boy - i don't care.
all time low - jasey rae.
all time low - poppin' champagne.
hannah montana - nobody's perfect.
mcfly - pov.
simple plan - take my hand.
paramore - decode.
lucas grabeel &ashley tisdale - i want it all.
hey monday - homecoming.
cobra starship - damn you look good and i'm drunk.
jonas brothers - play my music.
neverstore - racer. (jag tror fia förstår..)
the blackout - i know you are but what am i?
jonas brothers - pushin' me away.
miley cyrus - see you again.
the stiff dylans - ever fallen in love. 

plus en massa annat!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare, i would say.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

ätit onyttiga saker.

18.  Hur tillbringade du julen?
vadå, den som kommer? hos mormor &morfar, as always. ^-^

19. Blev du kär i år?
mja, who knows? men nja, inte kär direkt. bara lite celeb-crushes.

20. Favoritprogram på tv?
90210, hannah montana, britannia high...

21. Bästa boken du läste i år?
anything med georgia nicholson, och sen anything med tony parsons.

22. Största musikaliska upptäckten?
well.. jonas brothers. <3

23. Bästa filmen du såg i år?

twilight, camp rock, angus thongs and perfect snogging, high school musical 3, st trinians..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
jag önskade mig inget direkt &allt jag fick vad sånt jag ville ha ^-^ 

25. Något du önskade dig men inte fick?
josh?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var hos mami, &släkten kom dig och sådär.

27.  Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jag tror inte det, kanske om folk hade slutat ljuga för mig?

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

jag vet inte faktiskt. förändrad?

29. Vad fick dig att må bra?
hm, musik. (: och sen massa töntiga serier och filmer!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
kellan lutz, josh franceschi, danny jones, alex gaskarth, kevin jonas, sean smith..

31. Vem saknade du?
många.

32. De bästa nya människorna du träffade?
maxie, fia, moa, camilla.. jag träffade många nya, men jag orkar inte skriva upp alla, hah. (:



svaren blev inte långa, &so what? jag kommer inte på saker justnu, hah. pratade precis med maxie i tele, &det var trevlans tycker jag. det var ett tag sen och så, and i've missed it.
anyways, ska bort till mami snart &gå ut med hundarna innan jag ska till ellen. julklappar är det som gäller, plus angus thongs and perfect snogging och lite prat. mysigt värre. ^-^
alla mina julklappar är fixade, sjukt skönt. brukade vara så stressigt annars, men jag fixade faktiskt de flesta i london. &jag saknar londontown a lot, men mja, det vet ni redan antar jag.

igår tittade jag på high school musical 2 med, som den tönt man är. i really like it! fast trean är bättre, hih. ettan är hm, sämst? eller nej, minst bra. (: jag är such a sucker for hsm, hannah montana &såntdär. men like you care? men so what, it's my blog, hih.

detta var ett till sånt där helt onödigt &ointressant inlägg, men anywyas, ska ta och bege mig till mami och promenera hundarna innan jag ska bort till ellen.
toodles!

Kommentarer
Postat av: maxie

"25. Något du önskade dig men inte fick?

josh?"

Du är bara alldeles för härlig ibland xD <33



i've missed it too, and i miss you, liksom överhuvudtaget <3



2008-12-21 @ 20:20:50
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0