you're a bottled star

en vecka sen senaste update &all i can say is that i have a lot to do in school! massa uppsatser ska skrivas, prov ska göras, och så ska man ha tid att andas med? nej, i don't have that time. i really don't.
justnu sitter jag i skolan, geografi stod på schemat men kristian var tydligen sjuk, så det blev till att sätta sig vid en dator och kolla runt lite på nätet istället. &sen så hamnade jag här. det är ni glada för va? ^-^
ska kolla lite på teater snart, och det kan bli trevlans. treorna som läser estetisk verksamhet ska spela någon pläs av moliere eller något, &den ska vi glo på vid tio, tror jag det var. &det är roligare än att sitta och glo på en dator i tre timmar.
skrev klart min uppsats igår, så blir bara sista redigering &så innan jag lämnar in den. vill mest hem &lyssna på fall out boy. i'm having a major relapse! &i like it a lot.
tiffany blews går på repeat hela tiden, och jag kan inte sluta fascineras. fall out boy är speciella, ett one of a kind band, som jag alltid har sagt. det finns inte någon som skriver texter som pete wentz, &inte många sjunger lika bra som patrick stump. (&nej, jag har inte glömt andy &joe!) fall out boy är underliga, &jävligt bäst. jag får såna flashbacks från 2005 &2006 när jag lyssnar på dem. och såklart, 20 mars 2007. it will always be a very special day. fall out boy, live i sthlm. det var sjukligt bra &jag hittade alla bilderna jag tog igår. då ville jag bara tillbaka, för jag saknar det väldans mycket.

något annat jag saknar är mina mcflyboys. jag vill bara tillbaka hela tiden, för den tjugosjunde november var den bästa dagen i mitt liv. jag upplevde alla känslor på en &samma gång. (jag känner mig som om jag citerar per gessle; jag ska skrika så det hörs igenom all grå betong..)

nej, nu ska vi tydligen gå bort till teatern. (som ska vara mitt i skolan, vid mitt skåp så jag kommer inte in i det, usch)
men jag uppdaterar mer senare!

are all the good times getting gone? they come and go and come and go and come and go. i've got a lot of friends who are stars, but some are just black holes.

fall out boy - 27

Kommentarer
Postat av: heidi

åh jag saknar också mcfly. everyday! längtar sjukt mkt efter nästa gång (whenever that is), även om det blir svårt att toppa den tjugosjunde. god :D

förresten lovar jag att hälsa josh från dig! hihi (a)

2008-12-17 @ 19:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0