one look into your eyes and i'll never forget

idag är jag sjuk, &det är otroligt segt. missade naturprov och redovisning, &jag måste nästan till skolan i morgon. prov i spanska och jag vill inte behöva göra det nästa vecka med, räcker med naturen. men funderar på att bara göra provet i morgon &sen dra hem. hoppas att marisa förstår det bara, men det brukar hon göra. mår helt sämst justnu &har på känn att jag inte kommer må bättre imorgon. men well, what can i do? känns som att spanskaprovet är viktigt &så, men får se hur jag mår i morgon. men jag har nästan bestämt mig, att hur jag än mår så ska jag göra provet. även om jag inte kan prata, som jag inte kunde i morse.

åhhhhh, fan vad trött jag är på allt justnu. jag vill bara tillbaka till enland, london och mcfly! jag saknar allt som har med staden att göra, och jag vill bara åka tillbaka igen. helst i morgon, men that's not going to happen, is it? nej, det vet vi väl allihopa. &jag hatar det. jag vill inte vara här just nu! jag vill bara sitta på flygplanet till stansted, vara sådär himla nervös innan planet landar (&lyfter för den delen!) och känna den där speciella känslan det är när man kliver av planet, på engelsk mark! jag vill sitta på starbucks med en stor latte framför mig, &bara vara.

igår diskuterade jag england med en tjej i min spanskagrupp, &ju mer vi pratade, desto mer säker blev jag. jag ska flytta, jag ska plugga i uk. enda stället jag känner att jag hör hemma i. folk förstår inte hur jag kan sakna det så mycket som jag gör, &de tycker liksom, "get over it". men nej, jag tänker inte släppa det. it's where i belong, it's where my heart is. det kändes kanon att prata med camillus idag på msn, för hon förstår faktiskt precis hur jag känner. &jag kände mig inte så töntig när vi pratade om allt, för det känns alltid som det är töntvarning på mig annars, när jag saknar allt så mycket.

&bara för att jag är besatt av Kellan Lutz (emmett cullen i twilight &george something i 90210) så bjuder jag på 3 bilder på mannen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0