we've had enough of hangers on and "friends" we didn't want

it's your call, too much has changed, i hate this place  but i don't want to leave it this way.
so lets get it straight, without a thought i will take, i'll take it all away.
that's the price you pay for having luck in the first place, call it what you want.
i've spent too long under your thumb and now the clouds haves had their say...

i'll make a bet that says we don't leave this place as friends, are you comfortable, are you comfortable with this?

[...]
we will call it time well spent, but i've been lying and you're gonna hate me for this.
this is the storm, so let it pour and take over your shores, here comes the rain,  i'll have my day, it's so sore.
let it be heard, lessons to learn and it will never hurt like this again

take off your colours, who are you wearing them for?

tick off your lovers, all respect was left at the door.



fyfan vad you me at six är bra, att de kan vara så jävla perfekta hela tiden.
&tack till mina vänner som är några av de bästa som finns, fyfan vad jag tycker om er!
bästis, maxie & fia framför allt, men sen massa andra med, som MIN deanie t.ex. (ni visste inte att jag hade min alldeles egna dean winchester i form av en sjuttonårig tjej va? maha)
jag är så sjukligt glad att jag har mina vänner i times like these, och jag är så otroligt glad att jag &fia har kommit så nära varandra, i had no idea that we had so much in common förrän i augusti iår. i januari blir det freaky freaky fresh igen, hih.
&maxie, ja, jag kan inte beskriva hur glad jag är över att ha henne som vän. <3
&bästis, hon är bäst på alla möjliga sätt. inga ord är tillräckligt bra för att beskriva henne.

&sen är det vissa jag har förlorat, &det är det ymas beskriver bättre än några andra. det finns en anledning till att de är världens bästa band (along with mcfly).
... och nu blev det ett sånt där helt värdelöst &tråkigt inlägg igen, men ville få ut texten bara, för den är bäst &jag tror att ni förstår varför.


the truth is a terrible thing, don't you think?

Kommentarer
Postat av: maxtilda

jag är jävligt glad att vi på något sätt fick så bra kontakt som vi fick <3

2008-12-06 @ 20:54:21
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: deanie

aaw you're so right, i'm your DEANIE and you're mine <3 jag är så glad att vi började snacka, jag har aldrig kommit så nära någon över internet förut actually ! hoppas vi kan ses snart också , det vore väldigt trevligt :) haha <3

2008-12-06 @ 22:36:14
URL: http://incaseofemergency.blogg.se/
Postat av: fia

ih, thank you bell-bell ^-^ hihi!

(fråga mig inte varför jag tycker att det är så kul att säga bell-bell (a) haha)

<3<3<3

2008-12-08 @ 20:37:38
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/
Postat av: fia

(jag har visst lite för bråttom när jag kommenterar märkte jag nu)

jag är väldigt glad att vi har kommit så nära varandra ^-^

och självklrt blir det freaky freaky fresh igen i januari :D

2008-12-09 @ 05:59:00
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0