if you really don’t care then say it to my face

jag är hemma &jag tycker inte om det! jag vill inte vara här, vill bara tillbaka till världens bästa stad där allt är så himla underbart! funderade på om jag skulle blogga om allt idag, men på något sätt har jag inte orken till att skriva ner allt.
men vi kan säga att mcfly bara blir bättre &bättre, och att det var det bästa giget, ever. :') jag har nog aldrig mått så bra som då. (eller mjo, kanske när jag träffade sean &när jag hörde save it for the bedroom live, men bara då!) det är en speciell känsla att se mcfly, &jag insåg i torsdags hur bra jag verkligen mår på deras konserter. nästa år, då blir det mer än en gång, det bara vet jag!

&anyways, så är jag arg justnu, har varit det sen i lördags, då någon jävla brud på flyget hem sa till sina vänner att man såg att jag inte hade lyssnat på mcfly länge. nehej, så fem år är inte länge då? ibland blir jag så förbannad! det sjuka var att fia hade vart med om nästan samma sak när hon åkte hem i fredags, &jag bara undrar vad det är för fel på folk? om de nu tyckte att jag inte såg ut som nån som lyssnat på mcfly länge kunde de väl hållt de för sig själva istället för att säga det högt? ÅHHHHH. fan ta folk ibland alltså.  jag blir så jäkla trött.

ingen skola idag då, studiedagggg! jag är så happy över det, behövde verkligen sova ut efter london (: &i morgon är det bara utvecklingssamtal vid 12.50, sen inget mer. vilket innebär att det blir sovmorgon med camp rock (jag är överbesatt, i know) och sen massa annat. ska pallra mig till papi &titta på st.trinians snart, i really like that movie! för övrigt har jag insett att jag verkligen har ändrat min musiksmak mycket. (justnu lyssnar jag liksom på hannah montana?) inte mycket av banden jag lyssnade på förra året ligger kvar i mp3n, men vissa finns alltid kvar. mcfly, the blackout, ymas, all time low, fightstar, fall out boy (som jag har glömt bort ett tag nu - oops!) och blink. alltid.
band jag tappat det senaste året är lostprophets, millencolin, paramore, my chem, panic at the disco, kill hannah och afi. har dock hittat tillbaka till paramore, men har lyssnat sönder alla deras saker så det känns lite jobbigt ibland, honestly. &lostprophets, vad kan jag säga? de är fantastiska, men jag har tjatat ut låtarna &ett nytt album kanske kan få mig att falla tillbaka. vem vet? men ändå, mega lolz. de andra banden kommenterar jag inte ens, då det är skönt att slippa vissa. &vissa band har jag lyssnat på även fast jag inte ens tyckt om dem, to please others. jeez, i had some bad periods there, huh? 

anyways, nu blir det till att städa lite till tonerna av take off your colours innan jag beger mig till papi &st.trinians! uppdaterar om london snart, promise promise.


Kommentarer
Postat av: linnea

" &vissa band har jag lyssnat på även fast jag inte ens tyckt om dem, to please others"

gud jag känner igen mig, jag hade också en sådan period då jag försökte att gilla vissa band bara för att kompisarna gjorde det. nu när jag tänker tillbaka på det säger jag bara till mig själv att "vad fan tänkte jag på?" .

haha, man ska lyssna på det man vill utan att bry sig om andra, och man duger vilken musik man än lyssnar på!

flummkomentar, i know xD

2008-12-01 @ 21:09:43
URL: http://incaseofemergency.blogg.se/
Postat av: maxtilda

london är bäst och din nya musiksak får mig o inse hur bra the blackout är ^_^ iknow you are, but what am i <3 favorit for sure!

2008-12-01 @ 21:10:21
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: linnea

"&vissa band har jag lyssnat på även fast jag inte ens tyckt om dem, to please others"

gud va jag känner igen mig där alltså! jag hade också en period för ett par år sen när jag försökte gilla och lyssna på samma musik som kompisarna fastän jag inte alls tyckte om den.

nu när jag tänker tillbaka på det, säger jag bara "vad fan tänkte jag på?"

haha, liksom man ska väl lyssna på det man gillar, och man duger som man är vilken musik man än gillar. otroligt fånigt !

haha, flumminlägg här ja x')

2008-12-01 @ 21:14:45
Postat av: fia

BELLA, JAG VILL INTE VARA HEMMAAAAAA!

jag vill vara i london!

där allt är bäst!

och mcfly är alltid bättre än bäst :'D

<3

2008-12-03 @ 22:10:00
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0