if home is where the heart is, then we're all just fucked

klockan är nu 01;01 &jag borde kanske sova. imorgon blir det staden med bästis för att glo lite. var därinne idag &hittade inget alls. eller mjo, en klänning och ett par sneakers. men that's it och jag hade förväntat mig mer. men allt som fanns på rean var gamla saker som de försöker sälja nu. &well, i'm not into that.
sitter &lyssnar på jonas brothers på repeat och försöker släppa allt som varit on my mind today. idag har jag haft en låg dag, om vi säger så. hela dagen har jag velat vara i london, velat komma bort från den här stan! är du inte fjortis eller "emo" så passar du inte in. och om du är annorlunda, så är du, well, helt jävla fel. &det är väl vad jag är då. helt jävla fel.
&jag vet det med. det är så. jag är annorlunda, men ändå inte så mycket? visserligen klär jag mig på ett annat sätt, och jag varierar en hel del, men bara för det är jag konstig? well, fine, you do your choice. idag var jag till och med nära på att börja gråta för jag tänkte på london och hur underbart det är att bara vara där och känna att man hör hemma.
jag vet att jag är mesig &tönt och allt såntdär, men jag tänker inte bry mig om det. för london är det enda ställe jag hör hemma på. i belong there, and my heart is in londontown. &nej, jag flyttar inte dit bara för att mcfly bor där. liksom, hallå? folk tror det, &har frågat mig rakt ut. varför skulle jag göra det? det är som att flytta till chicago för att fall out boy kommer därifrån? och att flytta till en mini-stad i wales för att sean smith bor där? nejtack. jag flyttar till london för att jag hör hemma där, tro vad ni vill.

drömmar är bland det viktigaste vi har, för vad är vi utan dem? det är mina drömmar som får mig att tro att jag kan lyckas i framtiden. jag vill ta tag i mitt liv. jag blir förövrigt rätt trött på folk som säger att man ska ta tag i sitt liv, när personen inte ens tagit tag i sitt egna. men so what? jag ska inte bry mig. jag ska förändrar under tvåtusennio. det är mycket jag ska göra och mycket jag ska klara. men jag är pepp. i'll go as far as my dreams carry me.




Kommentarer
Postat av: maxie

du har en jävligt viktig sak som int andra har och det är att du är dig själv <3 hur jävla fel du än känner dig så blir det ännu mer fel om du skulle bli nån annan, och du är inte fel o ska int bli det <3



och vi hör alla hemma i london, alla tror jag älskar england o så bara för mcfly, ymas o andra kmr därifrån. palla?



och du kan troligen gå jävligt långt, du vet att jag tror på dig <3



(haha, skulle skickat kommentaren inatt ju, men det funka ju int då som du vet)

2008-12-30 @ 12:04:27
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: deanie

vad ska jag säga, du har så sjukt rätt i allt du säger!



& den andra kommentaren där har massa rätt, du är dig själv och det är det viktigaste. och du är inte fel på något sätt , du är bra som fan <3

2008-12-31 @ 10:54:13
URL: http://incaseofemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0