suddenly the complications are blowing over

sitter &glor på wizards of waverly of place &egentligen tycker jag inte om programmet. eller jo, programmet gillar jag, men inte skådisen! selena gomez är väl alright men well, i'm team miley om vi säger så. (:
glodde på wizards... i flera timmar igår, &the same thing happened today. ^-^ tyvärr går säsong två inte att hitta anywhere förutom på youtube, så det blir att glo där sedan.
bakade lite förut, kärleksmums blev det &det var verkligen mumma om vi säger så. min besatthet av Britannia High har ökat ännu mer &justnu lyssnar jag på weight of the world med matthew james thomas som spelar jez i programmet. låten är sjukt fantastisk, &den kan lätt få mig till tårar. bytte dock till sex on fire med kings of leon nu, bra skit detdär tycker jag! jag &erica var stabila idag när vi snacka kings of leon i skolan;
erica: fan vad bra use somebody är!
jag: i know!
erica: ja, och sen..
båda samtidigt: sex on fire!
vi var stabila. sen fick jag bära erica on my back, typ, för hennes skor var ihåliga &lät massa i korridoren. fina moments där tycker jag! sen blev det kyrkan, vilket var helt alright. detdär med religion har aldrig varit min grej, &allt jesus-prat blir jag lite trött på. men som tur är var det inte mycket jesus-prat idag, utan mer annat snack. om t.ex bilar, bomber &brända drycker. mild avslutar alltid talet på samma sätt, jeez. anyways, så drog jag &några till in till stan och fikade. det var helt okay, mestadels var det kanon, men några downfalls var det allt, dock inte många..
sen hamnade jag hemma framför datorn &sådär. blev till att kolla på bonde söker fru med mami med, har blivit en vana, hih!

&som rubriken säger börjar det mesta lösa sig. i'm so happy about that. dock finns det en sak som inte kommer lösa sig snart, jag bara känner det på mig. men well, what can i do? det är som en av mina vänner, arri, sa; det är först till kvarn som gäller..
&det är så sant, men ändå. usch på detdär.

men somsagt, det mesta löser sig nu, och det är bra. jag har fått ur mig massa känslor de senaste dagarna, och det som har fått mig att må dålig i en evighet är nu över. jag kan inte med ord beskriva hur bra det känns!


jag saknar det där a lot.

Kommentarer
Postat av: maxie

HOEMEZ! jag ogillar selan lite halvt men tkr om o säga hoemez ^_^ team miley här med liksom <3



kings of leon är bra <3



allt löser sig, it's just a matter of time, you know ? ^^<3 fast det där med först till kvarn stämmer jäkligt bra, o egentligen så är det så med det mesta faktiskt >.<



vill du få ur dig massa känslor, kan du alltid ta ut dem på mig, du vet att jag alltid finns här <3

2008-12-19 @ 09:43:04
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: deanie

fan vad skönt att höra att allt börjar lösa sig :)

men du jag saknar att prata med dig ! :o <3

2008-12-20 @ 22:48:46
URL: http://incaseofemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0