trying to catch up with myself

the engine was running but i couldn't get away, part of the scenery, no reason to stay.
all my pictures have been erased, just an extra with nothing to say.

i wrote myself into a new storyline, this part was different this time it was mine.
now i'm lost in my own town, it seems like someone moved the streets around

steve mcqueen - the automatic


jag sitter här &lyssnar på låten ovan på hög volym, och är något glad över att the automatic är tillbaka. de är precis lika bra som när pennie var med, &steve mcqueen är nog soundtracket till mitt liv these days. (eller kanske inte riktigt, men you get what i mean, right?)
har precis kommit hem från en av mina kusiner, vars dotter döptes idag. kyrkan &sådär då, och det är inte riktigt min grej. jag är ingen religiös människa, men det har ni nog listat ut? karma däremot, det tror jag kanske på? men iofs, som min papi sa, man måste tro på sig själv först innan man kan tro på någon annan. &jag tror inte på mig själv, så...

ska ta mig ut med mina djur snart, och det ska bli rätt skönt faktiskt, mp3n på hög volym &bara gå. sånt är jäkligt skönt, och justnu måste jag verkligen rensa huvudet. jc, vissa av mina vänner, mitt liv... jag har mycket att fundera över! någon som kan ta över mina tankar för ett par dagar? pretty please? nej, tänkte väl det.
anyways, sitter &bombarderar fia med massa sms nu, jag är snäll som trackar henne sådär (a) men i had to, something came up och hon förstår detdär bäst. (: jag är väldans glad att jag har henne!
jobbar på en ny header med, är så sjuuukligt trött på min gamla (för den ÄR gammal maxie, whatever you say) men jag har problem med vad jag ska ha för låttext. lutar åt nån med ymas, as usual, men jag vet fan inte. vill ha nån med mcfly, men de har för många bra så jag kan inte välja, så nja. help anyone?

jag är trött på massa saker atm, men jag ska inte dra upp allt nu. förresten blir mina bloggar bara mer &mer ointressanta, &ni håller med om det va? vet inte ens om någon läser, men wtf. jag gillar att skriva, men jag bara blarrar på om helt ointressanta saker day after day. men inte mycket intressant händer i mitt liv. men i'll keep on writing. för min egen skull då! funderar på att smsa maxie sen &höra om hon vill prata. dendär människan är så himla bäst att jag inte kan förklara det med ord, japp, så är det. min bästaste mad max. alla behöver en max för att ens liv ska vara maxat. &jag, jag har den bästa maxien ever! <3

anyways, hundarna måste ut &jag måste rycka upp mig. ikväll blir det att nörda the sims, jb och mcfly. as usual då! (:

&en sak till. det var nog inte jag som sa de där tomma orden. &det tror jag nog att du vet själv också.

Kommentarer
Postat av: maxtilda

förstår varu menar med dopet, mina kusiner är döpta i värsta buddha ställena, hehe, jag är liksom int ens kristen, ännu mindre buddha troende.. fast jag tkr det är jävligt kul med religion i skolan, haha!



vad är det som kommit upp? o: finns här alltid vet du, om du så är glad, ledsen eller vafan som helst <3



jag tkr du ska ta en låttext till en låt som ingen känner till ungefär, fast du gör det för ja har skickat den till dig o ja dem två som gjort låten känner väl till den för hahahah det skulle vara skönt som fan xD



dem där tre raderna på slutet fick mig att gråta, jag skulle fan inte vara lika maxad utan en joshi som alltid är helt rätt, och du har en maxie som alltid finns här oavsett vad <3



jag kollade på sing it disney idag, tänkte på dig direkt alltså, vill spelare med dig <3

2008-12-06 @ 17:13:33
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej, det var det inte.

Det var Johan, och Oskar, kände du dig träffad så sorry. Men det var Skåne det handlade om.

Tack för mig!

2008-12-07 @ 20:21:17
URL: http://rosavitt.blogspot.com
Postat av: fia

men det är klart att du ska tracka mig med sms (: hihi.

2008-12-08 @ 20:42:38
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0