what a way for the ice to break

sååå, idag blev det skola! jag var lite stolt över mig själv att jag orkade ta mig upp vid sju, &pallra mig till skolan vid kvart i åtta, tidigare än annars. där blev det en snabbpluggning av spanskan, innan det blev prov. &hur gick det? mjodå, det gick nog bra. (vad annars kan man säga?) jag har honestly no clue, men hoppas på bra betyg!

anyways, efter skolan blev det staden med papi, för att köpa lite julklappar (till mig, hih!) och sådär. sen blev det till att gå hem till mami, &nu sitter jag här i min ensamhet. eller inte helt ensam, odi &chili är i närheten, men de är inte så himla mycket för att prata, hah. ska se om jag &papi ska cykla ut till media markt &så, men jag är fortfarande sjuk så känner mig inte så himla pigg. men får se, ska ta ut mina djur nu, så får vi se vad klockan är när jag är hos papi. (:
ikväll skulle bästis ha kommit till mig, &vi skulle ha spelat lite xbox, men det blir på söndag istället, då hon är sjukling! =/ get better, kay? <3

fan vad jag saknar ymas den elfte maj! det var seriöst bland det bästa jag sett, &jag hittar inte ord för att beskriva dem. josh, dan, max, matt &chris, bästaste jävla pojkarna som finns. jag förstår inte att jag sett dem live &jag vill bara se dem igen och igen, och igen.. nästa år, då måste jag se dem, jag bara måste! jag saknar allsången till the rumour så sjukligt mycket, &att bara vara där i samma rum som dem var så mäktigt. :') i miss it, more than words can ever describe.  

sitter såklart &lyssnar på ymas. min toyc är sönderspelad &smårepig, men det är så det ska vara, eller?
you're a star, but you haven't been turned on.
funderar på att bege mig ut med mina hundar nu, för sen blir det att cykla till papi. media markt, perhaps. annars blir det the sims, det är happy stuff &sånt gillar jagggg! (: imorgon blir det dop för kusindottern &så ska jag passa på att se angus, thongs and perfect snogging igen, denna gången bättre kvalitet (dvdrip, happyhappy bellahh!). så i morgon blir det stiff dylans på hög volym med, lovely är vad det är!
ska passa på att ringa maxie ikväll med, i believe we both need it. <3

&E, just so you know; no me disculparé por algo que no hice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0