they're always complaining

skulle ha postat dethär inlägget igår, men precis när allt var klart var det tydligen uppehåll på blogg.se vilket innebar att det inte gick! men, nu kommer det. inte för att det är så himla intressant, men ändå! hih.
men anyway, det innan linjen skrev igår kväll, &well,
ni som inte alls gillar twilight ellerså, kan bläddra ner till efter linjen!

när jag ändå sitter vid datorn blir det ett inlägg till! aren't you lucky? ^-^
sitter &tittar lite på twilight, och min love kellan lutz. i morgon ska jag ta &titta på deep winter, som fixades bara för att han är med i den. han åker snowboard i alaska, how much fun does that sound like? menmen, jag är svag för snowboards och såntdär, och sen är jag väldigt svag för kellan...
anyways, så kollar jag runt lite på imdb-forumen i brist på annat och då kommer dessa oändliga bråk om taylor lautner som spelar jacob black i twilight upp. och come on, jag tycker han gjorde ett jävligt bra jobb. han är precis som jacob, &han förstår hur jacob ska spelas OCH han har kunskap om alla böckerna.
twilight-fansen vill inte ha en kille som michael copon, som kallar new moon twilight 2 (alltså..?!) och säger att jacob i princip är ett monster som känner lust för någon. alltså, jag hoppas for the sake of jacob black att han inte får rollen. taylor lautner är jacob black för mig. &jag är så himla arg nu att jag skriver ett värdelöst inlägg ingen kommer läsa eller bry sig om. förutom my partner in crime då, maxieman.
"Just find someone true to Jacob and not someone who tries to portray him." idiot? japp. jacob black är en soft spot för mig, då han alltid kommer vara min twilight-fave (efter emmett då!). dethär hade jag tänkt fixa när min dator ryckt upp sig och börjar fungera normalt igen. det är en petition för att ha kvar taylor i filmen.
anyways, moving on...


klockan är 00;22 och jag glor på wild child samtidigt som jag spelar lite spel på disney channel's hemsida. jeez vilken tönt man är! menmen, sånt är livet. (:
blev inte till att se deep winter idag, &imorgon lär det inte hinnas heller! fan. men får inleda mitt år med kellanbabe? ja, det låter väldans bra. fast, jag ska nog inleda året med mcfly. åh, nu svamlar jag igen!
ska snart fixa lite saker på bdb, lägga ut lite bilder och sådär. ska också ta &redigera lite bilder, dock inget överdrivet. jag är ingen expert på sånt, så ge mig lite skills anyone?
idag blev det staden med bästis i hopp om att hitta lite kläder. bästis letade till nyår, &det gick väl sådär. eller ja, det gick åt helvete. inget fint alls fanns det &det var trist. vi begav oss hemåt, &innan vi skiljdes åt pratade vi lite london minnen. det var trevligt (:
sedan blev det till att färga håret svartare, då utväxterna inte var vackra &glo lite på the hills i brist på annat. sen så hamnade jag här! &filmen tog precis slut, så nu lyssnar jag lite på gym class heroes &fixar med lite bilder. är rätt trött, för en gångs skull. igår kunde jag inte somna alls, hade allt för mycket att tänka på.
nyårsafton idag då! åh, jag är opepp. blir till att vara hemma i år igen, då ena hunden är livrädd för allt som har med smällare, &det är sjukt synd om honom. lite folk kommer hit iaf, mami hade tydligen bjudit in folk så det blir nog trevligt tror jag! har för mig att en av mina gamla klasskompisar ska hit &så, men we'll see about that later i guess. blir till att gå upp rätt så tidigt (alltså runt nio, tio. hah) och gå ut med hundarna innan alla börja skjuta smällare. sen blir det till att städa lite &glo lite på hannah montana och the suite life of zack and cody när jag har tid. such a geek!

anyways, jag är trött nu och ska faktiskt försöka ta och sova lite.
men gott nytt år &allt! hoppas 2009 blir bättre, även fast 2008 varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0