you know that i will never be the same

and if you mess with me,
then you will have to answer to my friends.
just a warning for the masses,
not that hard to comprehend.

fight for what you believe in,
stand your ground and stay proud.
shout at the top of your lungs now,
raise your voices up and join the crowd.

farewell - first one on the blog  


imorgon är det julafton, &jag har ingen julkänsla alls. ingen snö är det, &jag ogillar iofs snö, men jag vill gärna ha snö på jul &nyår. annars är det inte samma sak liksom. det känns väldigt tomt utan snön, och jag gillar det inte alls! i morgon blir det att bege sig till mormor och morfar vid tvåtiden, och där spenderas dagen. lika mysigt varje gång. (:

bästis var här nyss och lämnade lite presenter, och det var väldans fina saker om jag säger så. hon är så himla bra så att jag inte hittar ord. henne tycker jag om väldigt mycket. &justnu sitter jag och redigerar lite bilder och leker lite med olika ramar, och symboler. vem vet vad jag lyckas skapa? hih.
en sak har iaf fixats, och den blev väldigt bra! dock ska den inte läggas upp någonstans, utan postas till norrköping och fia-lia (: henne saknar jag mycket. hon är sjukt bra.

anyways, så är jag småbesatt av farewell &the friday night boys, lite sen som man är. men båda banden är sjukt bra &jag gillar verkligen deras låtar. något mer jag inte kan sluta lyssna på är fall out boy's nya album folie a deux. sjukt bra, som vanligt när det gäller det bandet. men somsagt, så har jag blivit lite kär i the friday night boys och deras musik är great. all time low gillar dem, &jag med, hih. &juste, alex har sjungit med dem några gånger, och mja, no more words needed. anyway, that's what she said är sjukt bra och jag tycker verkligen ni ska lyssna på låten!  

anyways, merry christmas people! kanske uppdaterar i morgon, vi får se.

"she's so scene, Hollywood dreams,
broken cuz she's no good at anything" 

Kommentarer
Postat av: maxie

haha, jag såg ju farewell när dem var förband till you me at six, men jag har inga åsikter om dem, eftersom jag knappt märkte dem, pga att jag stog och stirra på max, haha, smart ? xD<3 men max var sjukt jävla övernaturligt vacker så!<33

2008-12-24 @ 11:34:29
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: fia

ih, present tycker jag om ^-^

men jag känner mig lite dum, för jag har ju inte något till dig. jag får kolla när jag är på stan imorgon med ida (a)

saknar dig också! och det är DU som är sjukt bra <3

2008-12-28 @ 14:29:12
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0