i never wanted everything to end this way

i'm looking at you from another point of view, 
i don't know how the hell i fell in love with you,
i never wish for anyone to feel the way i do

jävla skit, nu föll allting igen.
jag föll för dig, men allt förstördes.
jag borde ha fattat, jag är inte värd den lyckan.
så har det alltid varit, &kommer alltid vara.
nu vet jag iaf anledningen till varför du inte hörde av dig,
men det stör mig att det var pga henne...

jag är förstörd, hjärtat i bitar.
och ser jag dig i november, så är du körd.

young and stupid, left wide open,
hearts are wasted, lives are broken.

Kommentarer
Postat av: Emelie älskar Bellah

Alltså, han kan ju knulla sig själv!!

Blir så arg =/



ÄLSKAR DIG <3

2008-07-31 @ 22:05:08
URL: http://rosavitt.blogspot.com
Postat av: fangstah som hatar den snubben.

alltså recis, han kan ta och knulla sig någonstans, för han är bara dum.

jag kan ta med mina kängor till londontown för säkerhets skull ohja.

<3

dude min blogg är ful och jag kan inte börja skriva förräns den är snygg, help plz? <3

2008-08-02 @ 15:24:43
URL: http://notesfromthepast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0