london calling / what's my age again?

i morgon drar jag, hem till världens bästa stad! :')
LONDON BABY! :D
it's where i belong, it's as easy as that!
kommer hem den tjugonionde igen, blir nog ingen blogg tills dess,
men man vet aldrig!
ska träffa lite mates &så, asmys! :D

kan berätta, lite snabbt sådär, att jag genomgår en liten förändring.
från halv-emo/punk till skate/punk-pop. hur funkar det? asbra! (:
sen har jag också börjat tvivla på min riktiga ålder, då jag spenderat
varje dag mellan 10.45-12.00 med att kolla på Eastenders och Zoey 101.
är jag 80 eller 11?
er, who knows?

take care y'all!


Kommentarer
Postat av: Matilda

oh london, men hare bäst <3

eclipse e snart färdigläst så då dör jag lite, speciellt när ja int kan ringa dig heller o dampa ur, dampa ur en del igår kan ja säga o idag, haha^^<3

men du kanske är nåt mellan 80 och 11? (: måste säga att zoey 101 är sjukt bra, jag älskar det, fast jag älskar allt sånt så^^ behöver ja ens säga ja fortfarande älskar lizzie mcguire?<3

2008-07-24 @ 17:40:04
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0