if all the world was perfect i would only ever want to see your scars


ibland börjar jag fundera. fundera på livet.
jag har gått igenom en depression, & inte orkat någonting, knappt orkat med livet.
jag har förlorat mina allra bästa vänner, men det har även gjort mig starkare än någonsin.
jag har hittat min bästa vän, min soulmate, som betyder allt för mig, 
men ibland känner jag rädsla för att förlora henne.
utan henne skulle jag helt enkelt inte överleva, så är det bara.

jag kommer ihåg när jag kände mig otillräcklig och värdelös.
jag är inget av dom, men det kändes så just då.
i två jävla år. ensam hela jävla tiden.
det gjorde så ont, och när jag tänker på det är det svårt att förstå hur folk
kunde tänka som dom gjorde! mitt i allt det svarta hittade jag ljuset,
min soulmate. utan henne hade jag inte klarat någonting.
jag ser upp till henne, hon är en av mina hjältar.
hon har gjort så mycket, gått igenom så otroligt mycket,
& även fast hon inte inser det så är hon så stark. och så fantastisk.
jag tycker inte att någon människa förtjänar att gå igenom allt hon gjort, men hon har gjort det.
relationen vi har är fantastisk, hon är min soulmate, tvillingsjäl, änglasyster.. bästa vän.
att veta att man kan ringa henne när som helst är en sån trygghet.
jag älskar dig bästa vän, emelie örnéus <3

jag har alltid känt mig nertryckt, och det gör jag fortfarande.
ibland tänker jag att det inte kommer lösa sig. men det gör det alltid
jag går min egen väg, även fast jag får skit för det.
men jag hade nog aldrig orkat det om det inte vore för musiken.
för det är musiken, som gör att jag känner mig självsäker.
och om jag får för mig att jag är nertryckt, &
att jag gör helt fel som går min egen väg, behöver jag bara
höra den här låten & Matt Bellamy's röst för att veta att jag
har gjort helt rätt.

Follow through, make your dreams come true, don't give up the fight, 
you will be alright, ‘cause there's no one like you in the universe









xo - bellahh

Kommentarer
Postat av: Emelie älskar sin Bellah

Gumman, jag finner aldrig de rätta orden tror jag, men fy fan vad jag älskar dig! Du är äkta i en allt för falsk värld, kanske det enda som är äkta i mitt liv. jag lovar att du aldrig kommer att förlora mig, vet att jag har varit otroligt seg på sista tiden, men det är bara en fas just nu, du vet vad som händer, och jag orkar inte vara social :/ men, utan dig skulle jag aldrig ha klarat allt det som har hänt den sista tiden, det hade jag aldrig gjort och det är en sanning så sann att det inte blir mer sant. (lät det där knäppt?) JAG ÄLSKAR DIG, och aldrig stavas aldrig med två l.

2008-07-21 @ 12:22:48
URL: http://rosavitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0