we're not the same, dear


jag vet att jag inte har skrivit på evigheter, men jag har inte orkat. så mycket har hänt,
& inte bara positiva saker. inte mycket har varit positivt om jag ska vara ärlig.
det enda som har varit bra var min födelsedag &alla kvällar i solen.
bra människor gör att jag inte faller ihop totalt, för det har varit otroligt
nära flera gånger de två senaste veckorna.
många timmar har spenderats på sjukhus, & jag har varit så rädd.
rädd för att förlora en av dom som betyder mest för mig i hela världen,
den jag ser upp till, min hjälte. min morfar.
jag är fortfarande orolig och rädd, men det är bättre nu.

att alla mina vänner har brytt sig gör allt bättre.
ni får mig att le när jag vill gråta, vet ni hur bra ni är?
emelie, ellen, moa & matilda. det är ni fyra som gör att jag klarar allt just nu.
de tre timmar långa samtalen med matilda får mig att må så bra, även om vi inte alls pratar om det vi skulle egentligen.
moa är min fangstah som jag är så glad att jag har, hon är bäst med sina historier om allt.
ellen är min nörd & hon får mig alltid att skratta, hon är bäst på riktigt.
emelie är det enda äkta i den här falska världen & min soulmate.

sådär, ett lagom worthless inlägg,
men nu vet ni [om nu någon läser] varför jag har varit borta.

take care.


Kommentarer
Postat av: Matilda

du gör mig glad o du betyder så mkt, så alltså detsamma detsamma om allt <3

2008-07-17 @ 18:32:39
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: Emelie älskar Bellah

Jag gråter.

För din morfar och din skull och vill bara att allt ska bli bra.



Och för att jag älskar dig och ser upp till dig så mycket, (inte bara för att du är LÄNGRE än mig), JAG ÄLSKAR DIG MIN ENDA ÄNGLASYSTER <3

2008-07-18 @ 00:23:06
URL: http://rosavitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0