you can take a blue sky and turn it gray

there's a thousand lines about the way you smile written in my mind

ditt leende är något jag aldrig kommer glömma, det har fått mig att fälla tårar, att le, att bli lycklig.
du var så vacker, men du visste inte att jag fanns.
du var den enda jag tänkte på, men sen släppte det.
du försvann, bara sådär. sen kom du tillbaka,
och var inte alls likadan. allt föll,
och jag försöker intyga alla, plus mig själv,
att jag har kommit över dig.
men det har jag inte, det kommer jag nog aldrig göra.
jag lurar bara alla, mig själv med.
det gör ont, men det är den enda lösningen.

I never wish for anyone to feel the way I do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0