och sverige vann för fan! :)

jag är nog lite lat, har inte uppdaterat på ett tag och har ingen ursäkt heller.
för fint väder antar jag. har solat heeela helgen &bränt mig somfan.
vem är förvånad?
not me. that's for sure.

anyway, kollade fotboll både igår & idag (oj, vad händer? börjar jag bli mänsklig?)
och det var rätt nice faktiskt. holland - italien igår, holland vann och jag var glad!
idag vare grekland - sverige, som om någon kunde missat det?
och jag kollade.
faktiskt.

& i liked it. synd bara att den bästa spelaren,
chippen, kanske inte kan spela mer.
nu sörjer jag, för han är bäst indeed.
idag var han kanon, ohja.

sverige vann iaf & jag var glading!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0