summerrrrr

we walk like we're famous,
is that honestly the best that you can do?

jag vet inte hur jag skulle fungera utan kids in glass houses just nu,
dom äger hela min mp3 nu tror jag.
bäst kallas det dom är.

men jag är faktiskt rätt glad idag ^_^
bokat londonresa till i juli, &det är sjuuukt underbart.
biljetter till elliot minor i malmö i december ska fixas, &
bestämt att det blir några stopp på mcfly's turné i vinter i london!
sen blir det millencolin på malmöfestivalen & kanske way out west med?
jo, min sommar kommer bli asbra alltså.
jag känner på mig att resten av året kommer bli rätt hyfsat med ja.

där fick ni helt ointressanta saker berättat för er, men hih, så äre bara ibland :]

3 veckor & 2 dagar - 17 årrrrr.
4 veckor & 6 dagar - london!
7 veckor - way out west?
8 veckor - malmöfestivalen!!!!
24 veckor & 6 dagar - elliot minor! <3


Kommentarer
Postat av: [elin]

em med mig ? (a.

2008-07-31 @ 22:59:57
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0