gossip


kom precis hem från skolan,
slutade tidigt eftersom vi inte hade någon matte.
fick reda på hur det gick på nationella, sen fick vi gå.
lagom skönt sådär,
& jag klarade nationella!
blev ju rätt glad om jag säger så, :]
engelska test i morse - grammatik, easy ^_^
sen blev det en sväng på stan med erica på lunchen, & sen
matte, för att nu vara hemma med djuren. ska pallra
mig ut med dom nu, sjukt skönt väder ute :D

sen blir det kanske en sväng på stan? jo,
jag skulle tro det. det känns så.

hjalmar: jo, men du behöver inte göra någon restuppgift.
bellah: tack! nu slipper jag säga att jag vet var din brevlåda bor!

ibland roar jag nästan mig själv, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0