twilight <3

jag sitter här och hyperventilerar. vet inte om jag ska skratta eller gråta (igen).
 och allt på grund av en bok. eller en och en, tre. snart fyra. sen är det slut.
herregud, då lär jag få panik &abstinens HELA tiden. gud.
jag är verkligen besatt av the twilight series.
twilight, new moon & eclipse.
om jag kunde drömma, när jag hör din röst & ljudet av ditt hjärta.

snart, i augusti, kommer fyran, breaking dawn.
om ni visste hur mycket jag längtar!
läste precis om eclipse, &den får mig att lipa som vanligt.
herregud, jacob black <3

har ni inte läst böckerna, gör det!
dom är verkligen underbara, promise promise.
twilight blir film i år med, woho!
premiär i december, &det finns bara en jag skulle vilja gå med,
men too far away, right angi?

ni måste iaf kolla trailern, <3
http://www.youtube.com/watch?v=xBvOhfL4mYw

and everyone's favourite is edward,
but mine, well, there's only one pup
i need.
"sorry I can't be the right kind of monster for you, Bella."
oh, how i wish i was the one he said that to...

Kommentarer
Postat av: Alesana

Ja men typ. Underbart skrivit Bellz.

2008-06-03 @ 15:51:02
URL: http://afragiledesign.blogspot.com/
Postat av: Alesana

Meh, nu kom ju inte allt jag skrev med :O
Skrev typ.
Jacos is wonderful, and it's kind of hard
to pick one of them.. yet, Edward is my obvious choice. Haha. [x

2008-06-03 @ 15:52:45
URL: http://afragiledesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0