who i am? that's one secret i'll never tell...

värsta gossip girl inspirerad där då ja.
men på ett sätt stämmer det.

för alla tror att dom känner mig, men det gör dom inte! dom tror att dom vet precis vem jag är, hur jag fungerar, var jag tänker, vad jag gillar..
dom har inte den blekaste aning!
jag är inte alls den dom flesta tror att jag är, det är bara en illusion, en inbillning, en fasad.
folk ser mig, hur jag ser ut, och dömer mig. herregud vad jag hatar det.
bara för att jag har svart hår, eyeliner & svarta jeans &nitbälte betyder det väl inte att jag är på något speciellt sätt? eller jo, enligt dom flesta är jag ju emo. emo, wtf?
man kan inte ens vara emo, varför kan folk inte förstå det? jag erkänner, jag trodde man kunde vara det i början, men that's not true!
måste folk verkligen kategorisera folk så fort dom ser dom? herregud, vad är det för fel?
måste man bli satt i ett fack, bara för hur man ser ut? tänk om jag inte alls lyssnar på det ni tror, utan bara gillar klädslen? men nej, det är omöjligt.

fyfan. ibland blir man lack, riktigt lack.
sluta döma folk efter utseendet, och stilarna.
ni har oftast fel, iaf när det gäller mig.
tack.

Kommentarer
Postat av: Klara

utseendet är det värsta att döma folk efter. tyvärr så gör jag ofta det när jag möter folk, men jag kan liksom inte låta bli...

2008-05-21 @ 19:31:27
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: Alesana

Detta var bra skrivet Bellah! I totally agree.

2008-05-21 @ 23:16:54
URL: http://afragiledesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0