call that a comeback!

SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD!  (8)
jafan, KFF har tagit sm-guld! det är helt sjukt, &så jävla otroligt bra! :')
var på stortorget idag och hedrade sveriges bästa lag. (they are, i promise you that) de förtjänar verkligen att vinna, som de har kämpat &allt!
nu försvinner en av de bästa spelarna, viktor elm, men what the heck, resten av laget är inte helt dåliga de heller! min favorit är, och kommer nog alltid vara, henrik rydström. hans blogg är rätt bra också, den enda jag "följer". men anyways, nog pratat om kff. (jag hade min tröja på mig idag, i love it! just had to say that, hih)

köpte en mössa till idag (den på bilden), det är en precis likadan som den gröna, fast vit, vilket ni iofs ser. kände att jag behövde en vit att byta med, då grönt inte funkar till allt. (: helt ointressant, men that's all i've done today. kff &mössa. fina grejer detdär. och juste, skola också! gjorde dock inte mycket alls, har prov nästa vecka och vi repeterar massa inför det. hoppas det går bra, vill verkligen ha bra betyg i samhälle!
kan också säga att ellen skrev en sak till bloggen idag, vilket är great! hon ska publicera det snart, hoppas jag (a) hon är bra på att skriva, min bästis, ska ni veta! vi ska förmodligen fixa en gemensam blogg, då vi har fina saker att skriva om båda två. vi är bra åtskilja, men tillsammans är vi superheroes! (superman &batman, ni fattar va?) vi är bäst, ohja. (:

anyways, jag har inte that much att berätta idag. har inte hänt något spännande som är värt att skriva om. min dag har verkligen varit boring, på ett sätt. inget händer!
men jag kan tråka ut er med det vanliga; i morgon är det TVÅ veckor till jag &moa möts i göteborg! då är det femton dagar tills jag i london &dricker kaffe från starbucks med min bästa fangstah :') (jag tror inte ni förstår hur mycket jag längtar!) det ska bli helt fantastiskt på många sätt!

however, så ska jag ta &lyssna sönder ymas skiva lite till nu, och sen blir det nog lite dexter, även fast jag inte borde. kanske ska se lite 90210 med? hm, maybe. kan iofs avsnitten utantill, men ändå (a)
(imorgon sänds 90210 i usa, i want that episode now!)
i morgon ska jag se Jonas Brothers - Living the dream igen, sett det more than once already, men gud vad bra det är. call me a geek and all that, men jag blir så glad. :')

Kommentarer
Postat av: maxtilda

bra med sm guld till kalmar, börjar tänka på dig varje gång jag hör det nämnas ^_^



och jag tror att ifall jag skulle se mcfly skulle jag nog längta gaaaanska mkt xD <3

2008-11-11 @ 17:12:21
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: sman

vi MÅSTE göra en grej som du MÅSTE kasta upp bellzor! <3

2008-11-19 @ 10:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0