i'm sick and tired


jag är sjuk &trött. jag funderar på att gå &lägga mig och klockan är tio över nio. något måste vara fel med mig? eller?
ja, för annars skulle jag börja fundera på att sova om sådär 2 timmar, at least. men inte idag, nej. idag vill jag bara sova.
dagen har varit jobbig &har mått dåligt hela dagen. stor förkylning på gång, och har huvudvärk &ont i halsen med.
varför händer allt samtidigt? åh, jag orkar inte ibland alltså.
men bästis är bäst förresten &finns alltid där precis när jag behöver henne. ily.

jag vill ha ben &jerry's! fick enorma cravings justnu. b&j's plus lite kaffe från starbucks skulle inte sitta helt fel. well, b&j's blir det hopefully i morgon då papi skulle fixa det. bra grejer! men kaffet får jag vänta med i sådär 20 dagar. sen så är jag där. i mitt londontown where i belong! :') då blir det mcfly, shopping, fika med bra folk &massa mys helt enkelt. it will be amazing, i just know it. moa &jag kommer ha det bäst. jag säger bara en sak; snakes on a vlog.

btw, to all my dear friends; jag har smsförbud tills londontown (sparar gratis-sms, smart är jag ju), så kan inte skicka mer än ett sms om dagen tills den 26:e. jag tror inte jag kommer klara det. men you can't blame me for trying, huh?

nu ska jag sova,
xo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0