it's not possible for me not to care

the seven things i hate about you;
you're vain, your games , you're insecure,
you love me, you like her.
you make me laugh, you make me cry,
i don't know which side to buy.
your friends they're jerks , when you act like them,
just know it hurts.
i wanna be with the one i know
and the seventh thing I hate the most that you do,
you make me love you

miley cyrus - 7 thing 



ååhhhh jag är så arg &trött på massa saker justnu! att det alltid ska vara samma jäkla visa. varför kan jag aldrig ha lite tur? nej, men vad trodde jag egentligen? jag kunde väl ha förstått. det är alltid så. så går det när man har för snygga kompisar. kanske något JD borde lyssna på med. helvetes idiot.
åh, världelöst inlägg. men jag behöver avreagera mig. so you know where i can do that, right?

anyways, så gick det med min läsning. jag fastnade i 7 things med miley &sen var jag fast. jag gillar miley, något jag inte skäms för att erkänna. (&som om ni inte redan listat ut att jag gillar henne, då jag är besatt av hannah montana? xD)
7 things spelas rätt ofta på repeat i min mp3 då den verkligen är fantastisk. justnu spelas en låt på repeat på min dator med, men det är first date med bästa blink. jag fick lite blink-återfall då jag såg att de kanske ska återförenas &jag har lyssnat på blink hela dagen. gud vad jag gillar dem, de var verkligen speciella! first date är så jäkla underbar och helt... ja, let's just say i love it a lot?

istället för läsning ur engelskaboken fick det bli ett avsnitt av andra avenyn, då jag missade det i tisdags. i söndags kollade jag &bästis på det tillsammans, men i tisdags hade jag annat för mig så det blev inget aa. &det är faktiskt rätt bra, men mja, jag missar det väldigt ofta. men ikväll blir det igen &det är jag lite happygirl över. (:

"do you like my stupid hair?
would you guess that I didnt know what to wear?
i'm just scared of what you'll think,
you make me nervous so i really can't eat
"
blink 182 - first date.
(&om de bara visste hur rätt de har...)

Kommentarer
Postat av: maxtilda

läste oxå att blink kanske ska återförenas, oh, jag vill, men jag vågar inte hoppas, det skulle vara något av det bästa som hänt, seriöst, dem är så bäst <3

2008-11-22 @ 11:30:10
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0