paper bags and plastic hearts

throw it away,  forget yesterday, we'll make the great escape.
we won't hear a word they say, they don't know us anyway.
watch it burn, let it die 'cause we are finally free tonight

the great escape - boys like girls


jag hade tänkt blogga om något intressant, i promise, men jag glömde totalt bort det när min hund väckte mig i min sömn med ett skall. sov som bäst &blev väckt. så då tog jag upp datorn som stod nedanför sängen &tänkte blogga.
sen skällde hunden igen&då tappade jag min inspiration. så nu lyssnar jag på boys like girls &försöker sova.
måste somna om &allt såntdär, skola i morgon (eller idag blir det ju). snart i guess, &måste vara pigg. läxan har jag iaf gjort, go me! alltid något, huh?

mennej, nu ska jag plugga i hörlurarna i öronen &lyssna på boys like girls till jag somnar. kanske blir lite tony parsons med för att ögonen ska bli tröttare än vad de redan är. nej, nu svamlar jag igen. bäst att jag ställer ifrån mig datorn innan jag somnar med den i knät.

sweet dreams,
xo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0