you change your mind like a girl changes clothes

hellow! (:
sitter &lyssnar på hot 'n cold med katy perry, en av få hajpade låtar jag gillar. eller gillar &gillar, jag tycker att den är rät bra. jag blir på bra humör av den på något sätt &vissa delar av texten passar rätt så bra nu.
peppar twilight med, i morgon gäller det! tyvärr så var det ingen smyspremiär här i kalmar, annars hade jag såklart gått på den, men det blir den "riktiga" premiären istället. &det är inte så illa heller, right? hoppas bara att min lilla favorit (jacob black! &sen emmett cullen med då, bästa kellan!) är med en hel del. annars blir jag sad girl, eftersom jag faktiskt inte tycker om edward så himla mycket. jag tycker han är lite overrated, &för självsäker. nej, usch, han är inte min favorit. &börja inte hata mig &kalla mig för ett fake fan nu, jag har läst alla böckerna &min besatthet startade för ett och ett halv år sedan, inte förra veckan. edward är inte så sweet &perfekt, överbeskyddande är han med och massa annat som bara blir jobbigt och fel. jacob kanske inte är helt perfekt han heller, men han är iallafall bättre. &han skulle inte lämna personen han älskade. maha!

anyways, nu ska jag sluta analysera twilight-böckerna &dess innehåll och berätta om mina två days in school.
igår; hade geografi &den lektionen gick bra. jobbade med massa frågor &det var rätt trist men det funkade. sen drog jag hem &åt med bästis innan vi gick tillbaka till min skola för att jag skulle ha japanska. jag satte mig &pluggade på min vanliga plats i kafeterian med bästis bredvid mig. det var massa fina moments där, hon lärde sig massa ord på japanska (min lärare <3 henne nu) och sen blev det lite skrattanfall med. sånt är väldans bra! jc &jd (p &h, vi bytte ut namnen, lite svårare att lista ut nu, haha) gick förbi några gånger &my heart stopped. bästis däremot hade väääldigt roligt åt det, speciellt när jag berättade hur A trånar efter JC. det blev finfina skämt där. min favorit var nog ändå; "ska du ge honom en elchock eller?" internskämt när de är som bäst!

today; natur först &det är rätt roligt faktiskt. fick lite uppgifter som jag ska göra eftersom jag missar lektionen nästa vecka &så, men det ska jag nog klara! (: verkade inte så himla svårt. sen var det engelska och det är alltid roligt ^-^
bästis kom förbi på ett 20-minuters besök, &mycket hände på 20 minuter. sen fick jag saker att göra i engelskan med, &jag ska berätta om min resa när jag kommer hem. alltså, va? det kan bli småroligt, not. ingen i klassen är så vidare intresserade om min resa vad jag vet! alla gillar ju inte mcfly, tyvärr, hah. anyways, ska ta &läsa lite i engelska boken (tuesdays with morrie) så jag har mindre att läsa på väg till londontown &så innan bästis kommer förbi för att låna kläder. sen ska vi titta lite på andra avenyn med, hih!
&juste, mina extensions kom idag! (väldigt intressant va?) så det ska jag fixa med, men det blir förmodligen i helgen. (:



 "are you ridiculously hot, or is that just the werewolf in you?"



(dock är han inte lika snygg i filmen då han har peruk, men det är ändå taylor &jacob (a) hih)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0