not afraid to stare you down until you blink

  
sitter &lyssnar på din gata i p3. det är faktiskt rätt bra, &jag gillar programledarna som är på fredagar. ("vi träffas sällan?" "vad är sällan?" "nästan aldrig" "wow, det ÄR sällan!" killen är smart! lite elak med, men så himla bra ändå. alltid bra för mitt fredagshumör ^^)
 skolan var slapp idag, spanska i 3 timmar, och vi gjorde inte så himla mycket. fick reda på att jag får åka till spanien! feels incredible! kan inte riktigt förstå det, :') synd bara att en som jag verkligen inte klarar av ska med, usch. =/ fast en hel del roliga människor är det med! (:

blev stan med papi sen, kinamat &så. begav mig till h&m sen, och hittade en sjukt fin mössa! (den på bilden, är mycket grönare i verkligheten, puss på mobilkameran &kvaliteten) skulle köpt en likande i london, fast dyrare, så passade på när jag hittade den här fina för 49 kronor ^-^

ikväll blir det inget idol för mig, tyvärr. vill gärna se det &så där, men gears of war 2 släpptes idag &det ska jag spendera min kväll med.
tv-spel när det är som bäst, japp. (:
i love it! perfekt när man är småsur &allt.!

nytt hannah montana avsnitt ska jag se ikväll med (säsong 3, lovely),
i believe i'm obsessed. men whatever, jag blir gladingg. <3

anyways, ska umgås lite med mina djur nu.

xo - bells (:


"i know where i stand, i know who i am,
i would never run away when life gets bad,
it's everything i see, every part of me.
gonna get what i deserve, i got nerve"

Kommentarer
Postat av: fia

jag är väldigt, väldigt, väldigt, väldigt glad för din skull med spanien-resan :D

2008-11-09 @ 14:12:25
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0