a target that i'm probably gonna miss

do you like my stupid hair?  would you guess that i didnt
know what to wear?  i'm just scared of what you'll think.
you make me nervous so i really can't eat

jag har funderat idag, på vad som egentligen duger.
jag duger inte, det har jag alltid fått höra. inget är nånsin
bra nog, allt kan bli bättre. samma gäller vad jag anser
om mig själv, jag har alltid haft krav på mig själv.
jag har aldrig varit nöjd med mitt utseende, utan alltid
klagat &ansett att jag inte duger. jag säger inte att
jag är nöjd nu, långt ifrån, men jag har insett att det är
såhär jag ser ut, nothing i can do about it. sure, vissa
saker kan jag ändra på, men inte mycket.
men jag har bestämt mig för att jag ska ändra på mig.
jag ska inte oroa mig för vad folk, speciellt H eller P, tänker.
jag ska bli mer självsäker &peppa mig själv.
jag ska våga mer, för jag är feg, somfan.
jag ska gymma mer än nu&äta nyttigare för att må bättre,
för justnu äter jag så mycket onyttigt att det är sjukt >_<
jag ändrar mig dock inte för nån annan, det gör jag aldrig.
i am me and i won't change for anyone. det är nog mitt motto,
för det är verkligen så. om folk inte gillar mig, så är det deras
problem. &det finns folk som inte gillar mig. i skolan
är det fullt av dem, &några av mina "vänner" gillar mig tydligen
inte så värst mycket heller har jag fått reda på. fast
det kunde jag nästan listat ut! men so what?
de var inte så himla bra ändå.

mycket har löst sig i helgen, &det känns så himla bra! ^.^
jag mår riktigt bra justnu, &det var länge sen jag var så här glad.
jag vet inte om det är för att jag lyssnar på all time low,
eller för att det som fått mig att må så otroligt dåligt
är löst. det känns som en sten lyfts bort från mitt hjärta.
helt plöstsligt blev allt mycket lättare!
en annan sak som får mig att må great är att träna, faktiskt!
tränade i fredags, &i morgon blir det till att träna lite innan skolan.
börjar inte förrän tolv, så har gott om tid innan. (: hoppas bara att jag inte
springer på J som jag gjorde sist, lite pinsamt. men jag överlever ^_^

i helgen har jag lyssnat massa på blink 182 &de är verkligen bäst <3

when you smile, i melt inside. i'm not worthy for one minute
of your time , i really wish it was only me and you.
i'm jealous of everybody in the room , please don't look at me
with those eyes  please don't hint that you're capable of lies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0