do we have to dress up for the prom?

ska gå ut på promenad med mina djur&så, men fastnade på youtube där jag sökte runt lite. fastnade på hsm 3 &massa klipp därifrån. the rocket man's sång fick mig att inte kunna klicka bort från sidan, &därför hamnade jag sedan på a night to remember, för jason är söting värre där! obsessed? nja, i just like it a lot &it makes me happy.
ungefär som deans skrik&allt. hah. nya avsnitt av supernatural, 90210 &gossip girl har jag att kolla på, &ser mest fram
emot 90210 om jag ska vara ärlig, slutade med en såndan cliffhanger för två veckor sedan att jag bara ville ha mer! supernatural är alltid helt amazing, men gossip girl börjar tappa sin charm på något sätt. det är tur att chuck finns! "if you want to insult me there's a website you can go to"  mja, chuck ÄR anledningen till varför jag kollar på gossip girl. visst, serien är bra &allt, men den har tappat lite. justnu är 90210 det jag gillar mest, &jag längtar till varje onsdag så jag får se avsnittet som sändes i usa på tisdagen. ethan ward är bäst &jag fallar mer varje gång! det roliga är att jag verkligen gillar navid med, men ser honom hela tiden som Guillermo Montoya i Hannah Montana. "Make Dakota cry more than she did in that big movie. Hello Dakota!" fia fattar, &i like internskämt! (:

anyway, nu har jag pladdrat på om ointressanta saker i evigheter, &nu har det vart idol igen! var nervös som fan när robin hängde löst, men han klarade sig. phew! han var sjukt bra &förtjänade inte att hänga löst. (:

enjoy a night to remember!


Kommentarer
Postat av: fia

"aim for her head!"

guillermo montoya är meeeean!

and i like it in a very weird way (a)

2008-10-31 @ 23:38:49
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0