even if you’re wrong i'll stand by you

why you look so sad?  tears are in your eyes.
come on and come to me now, don't be ashamed to cry,
let me see you through cause i've seen the dark side too.
when the night falls on you  you don't know what to do,
nothing you confess could make me love you less

i'll stand by you, i'll stand by you, won't let nobody hurt you

- i'll stand by you - girls aloud


klockan är 18.04, &jag ska snart pallra mig iväg till papi för att
hämta saker tills i morgon &så. ska konvertera lite videor till mp3n
med. justnu sitter jag&väntar på att skivan jag bränner ska bli färdig,
och lyssnar på ett av mina guilty pleasures. de är inte många, men de
finns. justnu är det i'll stand by you med girls aloud. jag kan inte
säga att jag är ett fan av girls aloud, men i'll stand by you är så fin.
jag vet att det inte är deras låt från början, men de gör den fantastiskt!
anyways, nog pratat om låten. (:
imorgon drar jag, &det ska bli otroligt skönt! det ska bli bäst i
norrköping, &it's just what i need justnu. ^-^ jag är så glad
att fia finns justnu, för hon förstår precis allt (:
imorgon mellan 11.05 &14.50 är ni välkomna att sms&ringa,
i'll be very bored on the bus ^_^ 
uppdaterar då, har mycket tid ju (:
nu är min skiva dock klar, så ska bege mig till pappa &prata med maxie
i tele. länge sen &det är inte bra =/

xoxo - bellahh


Kommentarer
Postat av: maxtilda

sånt där med guilty pleasures vet jag inget om, jag ska bara in till stan imorn igen (a) du kan nog gissa varför, så skicka listan över mejl för är nog int inne på msn eller så imorn ^^<3



och yes, telefonprat igen är good <3



när kmr du till sthlm egentligen ? >_<

2008-10-25 @ 23:11:22
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: fia

självklart finns jag här (:



det var verkligen hur bra som helst att du kom hit tycker jag, hihi ^-^

2008-10-29 @ 19:05:34
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0