it's gonna be a night to remember

DAGENS
VILL HA:
höstlov? söndag? please?
KLÄDSEL: svarta stuprörsjeans, vitt linne, rosa palestinasjal &converse.
DOFT: stella mccartney, hih. 
FRISYR: 
duger faktiskt (:
 LÅT: cast of hsm 3 - a night to remember
HÄNDELSE: "ska jag fråga honom om du blev bra eller?!"
 PLANER: skola, pluggish, färga håret. ^^
SAKNAD: moa, a lot. &maxie, somfan. <3
DUMMASTE: erhm, E.
SJUKA: min huvudvärk =/
DROG: y to the m to the a to the s
ROLIGASTE:
samma som händelsen, heh.
KÖP: macka xD
GODIS: choklad >_< was in a bad mood, chocolate helps!
 BLÄ: F.
HUMÖR: happy?

sitter &försöker få in spanska-glosorna i huvudet,
det är inte det lättaste i världen ska jag säga er!
steg fyra är hard stuff. eller inte egentligen, men jag är för
distraherad &my head is somewhere else. så då funkar det inte!
men jag ska få in dem, men bara för att jag lär mig dem så lär vi
inte ha förhör. oförberedda läxförhör är det marisa gillar mest.
&det som jag hatar mest. eller ja, egentligen är det inte så
hemskt, det är lika för alla, men hur duktig är jag egentligen?
funderar på om vi får reda på vilka som får åka till spanien i morn,
jag vill&hoppas, men tvivlar på't. i'm not that good, men drömma kan
man ju! &fick jag åka, så skulle jag plugga upp min spanska a lot.
en enda lektion har jag iaf i morn, då känns spanskan rätt lätt.
3 timmar är den iofs, men det överlever jag, gruppen är rätt rolig.
eller katastrofal, men det funkar faktiskt (:

har börjat fundera på vad jag ska ha med mig på söndag&allt såntdär.
datorn SKA med, måste plugga en jävla massa, &lika bra att göra
det när man har sådär 4 timmar på en buss! (: men känner jag mig
själv rätt så lär det bli film istället för plugg!

träffade bästis en stund igår, kändes great. var en stund sen &så, så we needed
it. lär inte ses på hela lovet, vi är inte hemma samtidigt, sjukt tråkigt!
hon har lovat mig att gästblogga på bloggen, så who knows, snart kanske
ni får läsa något hon skriver. (:

nej, nu ska jag ta&plugga lite, innan det blir att bänka
sig framför andra avenyn med some hot chocolate!

Kommentarer
Postat av: maxtilda

jag saknar dig <3



och vet du vad ? just nu sitter jag o lyssnar på ymas, omg, inte robin :O <3

2008-10-24 @ 07:46:01
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: gabe saporta 8DDDD

hihihihihihih

I know that my friend Moa miss u a lot too <3

hahaha im soo bored hihihihih

and you know whaT!?

I AM THE REAL GABE SAPORTA!!!11!!!!11ononeneone!!1111!

2008-10-25 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0