lean on me, when you're not strong and i'll be your friend, i'll help you carry on

we're walkin down the beach 'cos were mega mega stars,
we got girlies to spare, we got tricked out cars.
we're the malibu crew and we got each others back.
i'm ollie, thats rico, now take it J Mac.
we got serious bling bling and baggy-waggy pants,
so listen to us sing and watch the little guy dance
go rico, go rico, go rico, go rico

fia, det är inte lika kul att se klippet ensam. det suger faktiskt! det är liksom ingen som skrattar med mig, &sjunger
med jesse &mig. it's not the same thing, and i don't like it =/
uh, det var way bättre hos dig ska du veta. det var freaky freaky fresh om vi säger så.
sitter &lyssnar på Mitchel Musso nu, &varvar med hans bror Mason &hans band Metro Station.
somsagt så kan jag inte sova, &musiken fungerar som en slags terapi. min terapi justnu är the Musso Brothers &deras
olika musik. Mitchel med sin.. er, jag vet inte vad riktigt! hiphop/rap/rnb/pop? snyggt värre. hans bror däremot, mja, metro
station är alternativ rock antar jag? men de är olika &bra på sina sätt. men de har en sak gemensamt, utöver efternamnet; de får mig att må bra &det är ju alltid bra. :')
nu vet jag snart inte vad jag pratar om, så jag ska sluta prata om allt &inget.
jag ska sova, även om det inte går.

Kommentarer
Postat av: fia

min ollie ;'D

neej :/ det är inte samma sak utan dig, det är långt ifrån samma sak utan dig!

jag vill ju få fylla i med mitt "daaance" när du sjunger på "we got serious...". nu blir det ju bara "daaance". och det tycker jag inte om.

det var verkligen freaky freaky fresh när du var här :')

2008-11-02 @ 15:50:03
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/
Postat av: fia

min ollie ;'D

det är verkligen inte samma sak att kolla på det

allt där utan dig! jag vill ju fylla i med

"daaance" när du sjunger på "we got serious...".

nu blir det ju bara "daaance", och det är inte samma

sak, långt ifrån samma sak!

allt var freaky freaky fresh när du var här ju ^-^

2008-11-02 @ 16:04:32
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/
Postat av: fia

blev det två kommentarer från mig nu?

för jag har skickat två men ingen syns.

eller du kanske har valt att du måste godkänna? (a)

haha, det går bra för mig xD

2008-11-02 @ 16:05:58
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0