music's in my soul

dagen har spenderats i emmaboda, hälsade på grannarna som flyttat
& det var trevligt. synd att det regnade så mycket dock =/
sen blev det hannah montana, &att skriva.
räknat ut att jag skrivit nästan 70 boksidor, &det är good.
jag har fått mycket inspiration nu, mycket tack vare musiken
&saker som händer runt om mig. det är något speciellt med
jb, ymas &mcfly. maxie sa en sak häromdagen som fick
mig att fundera. att you me at six alltid fungerar,
&att man inte gråter till deras låtar. detdär är så sant,
deras låtar funkar alltid, whatever mood i'm on så är de
alltid perfekta! gråter gör jag inte heller till deras låtar,
om bara för att josh's röst är så fin. (:
men är jag sad, så är save it for the bedroom en låt
som gör mig sjukt glad direkt!
så är det ungefär med alla mcfly's låtar med, men några
får mig att fälla tårar, just when i need it.

jag vet att mycket jag skriver om handlar om musik,
men it's my life, och jag kan inte leva utan det. så är det bara,
so take it or leave it. (:


jobbar på ny header nu också, fotade med bästis igår,
får se om nån bild duger.
texten har jag iaf bestämt mig för nu,
förmodligen (sa jag inte att jag hade bestämt mig?) så blir
det "music's in my soul" med JB, men you never know med mig ;)
nej, nu ska jag skriva lite till on the book,
sen blir det till att sova. börjar inte förrän tolv, men ändå.
på tisdag får jag nytt 90210 avsnitt,
ohjoy! (:
[då blir jag happy girl. <3]

xoxo - bellah.


Kommentarer
Postat av: deanie

ymas är faktiskt ritigt bra! (godmorgon , jag kom på det typ nyligen xD ) . haha , och jb är feel-good for sure :'>

2008-10-06 @ 00:40:31
Postat av: deanie

ymas är faktiskt ritigt bra! (godmorgon , jag kom på det typ nyligen xD ) . haha , och jb är feel-good for sure :'>

2008-10-06 @ 00:41:36
URL: http://incaseofemergency.blogg.se/
Postat av: deanie

& oj, det blev två.. tre nu.. fan!

2008-10-06 @ 00:42:41
Postat av: maxtilda

70 boksidor är goood ^^<3 fast betyder det att boken börjar gå mot sitt slut ? :(



och you me at six är alltid alltid riktigt jävla bäst, och nu med nya skivan oxå finns det typ precis som med mcfly; en eller flera låtar för varje humör typ ^
_^<33 och jb är bara finast o allt det där, lyckopiller dem med <3 och jag älskar att dansa till play my music xD

2008-10-06 @ 08:13:06
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0