run baby run, don't ever look back

DAGENS VILL HA: JOSH.
DAGENS KLÄDSEL: svarta skorts, leggings &rosa tröja.
DAGENS DOFT: curious.
DAGENS FRISYR: helt fel.
DAGENS LÅT: fall out boy - i dont care
DAGENS HÄNDELSE: "tycker jag om dig? nej inte fan gör jag det!"
DAGENS PLANER: skola, sen inget alls. umgås med mina hundar <3
DAGENS SAKNAD: maxie, något otroligt. at times like these, i
wish we lived closer to each other...< 3
DAGENS DUMMASTE: MC. H. BK.
DAGENS SJUKA: att jag aldrig blir trött på ymas-låtar.
DAGENS DROG: i don't care-låten &hannah montana.
DAGENS ROLIGASTE: "det var ju fan att han inte tog av sig kalsongerna"
DAGENS KÖP: godis.
DAGENS GODIS: choklad,.
DAGENS BLÄ: MC. H!!!!
DAGENS HUMÖR: bra först, sen gick det utför?

the truth turned out to be a lie, it's over..

jag uppdaterar senare, för just nu vet jag inte vad jag ska skriva.

Kommentarer
Postat av: maxtilda

detsamma här, dagen började bra, sen gick det bara mer o mer utför. det konstiga är att jag inte riktigt fattar vad som hänt.



och ja, at times like these önskar jag verkligen det med, men nu kan typ A, H och din lärare gå och ta sig, eller dö. och du får förklara mer om den här dagen nån annan dag? för just nu orkar jag inte prata med någon, jag vet du förstår <3

men alltså, det ska lösa sig för dig >_< det kmr det <3 varje början har ett slut, så det som din lärare idag börja måste ju sluta nångång?^^



är det inte typiskt att vi ofta mår riktigt dåligt på samma dagar? >.< det suger <3



2008-10-08 @ 19:14:15
URL: http://matrixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0