these friends, they don't love you

i don't care what you think as long as it's about me,
the best of us can find happiness in misery

hela dagen har jag bara lyssnat på en låt, &det är
fall out boy's nya låt i don't care.
dendär låten får mig att må på ett sätt jag inte ens kan
beskriva - jag får attityd på något sätt. jag känner att;
"damn, jag kan klara allt". jag känner att ingenting annat
betyder något. i don't care helt enkelt!
det var nästan sjukt att jag la in den på mp3n i morse,
för det var den låten som kom att beskriva dagen bäst.
&today, has not been a good day at all!

det har varit messed up, &jag har varit så jävla förbannad.
ibland undrar jag verkligen hur folk tänker, om de inser att de
sårar folk. jag tror fan inte det. jävla idioter det finns!

köpte biljett till norrköping idag, ge mig den 26 oktober nu tack?
då blir det fia i fyra dagar &det innebär grillade marsmallows,
massa bra filmer &mcflyisar, sclub &massa bra saker.
<3

Kommentarer
Postat av: maxtilda

"&jag har varit så jävla förbannad.

ibland undrar jag verkligen hur folk tänker, om de inser att de

sårar folk. jag tror fan inte det. jävla idioter det finns!"



ska en viss A känna sig lite träffad? Skulle sagt kodnamnet, men fan asså, han förtjänar fan inte det kodnamnet. och du, tack för ditt sms med the heart never lies texten, detsamma liksom <3

2008-10-08 @ 19:06:51
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: fia

woho, lovet kommer bli grrrrreat :D

give me now liksom ^^

2008-10-08 @ 21:35:01
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/
Postat av: deanie (:

Låten <3 !

du kan snacka med mig om det är något, det vet du <3

2008-10-09 @ 00:22:53
URL: http://incaseofemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0