don't stop movin' to the s club beat

DAGENS VILL HA: JOSH. (P!) 
DAGENS KLÄDSEL: skjorts, leggings, uggs, linne &vinterjacka. (ja, jag har koll på årstiderna)
DAGENS DOFT: chanel.
DAGENS FRISYR: hyfsat?
DAGENS LÅT: hannah montana - who said
DAGENS HÄNDELSE: "den ser jag på när jag är ledsen"
DAGENS PLANER: skola, hannah montana, plugg?
DAGENS SAKNAD: mcfly!
DAGENS DUMMASTE: MC. P. E!
DAGENS SJUKA: jag.
DAGENS DROG: who said.
DAGENS ROLIGASTE: "men.. jag är ju kär i king kong"
DAGENS KÖP: inget!
DAGENS GODIS: usch.
DAGENS BLÄ: MC!! E. P.
DAGENS HUMÖR: bra nu! (:

pratade precis i tele med fia, &nu är jag sjukt happy!
jag drar till henne nästa söndag, i really can't wait.
det kommer bli sjukt bäst :')
jag behöver lovet nu, för jag är så trött på skolan.
jag behöver mcfly, sclub &hannah montana.
jag behöver marsmallows, choklad &annat.
jag behöver någon som förstår mig!
jag behöver få skratta for real. <3

(fia, don't die now. this is for you!)



Kommentarer
Postat av: fia

för det första bella;

JAG DOG XD hahahaha.

herregud alltså...

ibland är min humor lite bra ialla fall.



ih, lovet kommer bli hur bra som helst, precis allt du skrev :D

i know it!

och jaa... det du skrev är så bra så jag kommer inte på nåt mer att skriva själv (:

eller joo, en grej: JAG SKULLE KUNNA DÖDA FÖR MARSMALLOWS DOPPADE I CHOKLAD! :O på riktigt...

2008-10-13 @ 21:10:23
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/
Postat av: moaaaa

jäääävlar vad 90 tal över den videon!

(jag vet att den är från då, det syns bara så tydligt!) xD

2008-10-18 @ 14:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0