here we go again with all the things we said

efter en veckas förkylning är bloggen tillbaka på fötter igen!
själv är man lite halvsjuk med, am very tired of everything justnu.
jag försöker verkligen att inte tänka på massa saker justnu,
men det är svårt när man blir påhoppad utan anledning. 
jag har inte gjort något alls, &ändå får jag skit. what did
i ever do to you? i was there, through it all, och nu är
jag den som ligger på marken &blir walked over.
jag har funderat mycket på vad jag ska göra, &
funderat på om jag klarar mig utan dig. men nu vet jag, 
&jag tror du vet också. 
 
i'll write you just to let you know that i'm alright,
can't say i'm sad to see you go, cause i'm not.

you don't mess zohan.  

Kommentarer
Postat av: fia

i only have one thing to say;

AHAHAHAHAHAHAHAHA xD



internskämt är sjuuuuukt bra (a)

2008-10-13 @ 20:40:13
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0