you get the best of both worlds

hello people (:
var ett tag sen jag uppdaterade, vart i norrköping &allt ju! tänkte ta det dag för dag, lite lättare då,
ska dock försöka hålla det lagom kortfattat ändå, så ni inte ska bli trötta i ögonen ;)

söndag: satte mig på bussen halv elva, kopplade upp datorn &kollade gossip girl och lite annat. det var rätt
mys faktiskt, de fyra timmarna gick fortare än jag trodde. fia mötte upp mig för att handla lite marshmallows &choklad
innan vi drog hem till fia ^-^ sedan blev det mat, följt av hannah montana &sclub (: vi grillade marshmallows, &fias brann
upp. det var läskigt. "bellah, bellah, det brinner!!"

måndag: vaknade lagom sent, för att sedan bege oss till stan. blev lite shopping&sådär, och vi hade väldans roligt.
mötte upp camilla för att hämta min mcfly-skiva &det var trevligt! ^-^ ska försöka få till en fika i london eftersom vi
är där samtidigt &så. (: sen mötte jag upp med fia igen, hon hade hämtat biljetterna till bion &sånt medan jag träffade
camilla. sen drog vi till bion, high school musical 3 var det som gällde! &i liked it a lot! höjdpunkten var the rocket man (fias nya idol tror jag) &jason för min del. filmen är kanon&man blir verkligen glad av den, hih. sedan blev det ännu mer hannah montana &smokin' oken.

tisdag: vi vaknade otroligt sent eftersom vi inte direkt somnat tidigt då vi verkligen nördat hannah montana. vi kollade klart på shrek 3 &sådär, innan vi inte gjorde nåt speciellt direkt. ritade på våra linnen (y to the m to the a to the s) &sånt.
sen nördade vi hannah montana, 90210 &supernatural. ^^ vi hade en slappdag really. fotade lite med smokin' oken &otis och bakade godaste muffinsen everrrr. sen kollade vi house med, lovely. han är bra han!

onsdag: drog hem vid halv elva, &det var sjukt tråkigt, för en del av mig ville inte åka hem, för vi hade sjuuukt kul (: &fias hundar gillade mig, hah, iaf den ena ;) bussfärden var sjukt seg, &piggade upp mig själv med hannah montana, mcfly, ymas &hsm3 soundtracket. bra grejer <3
hold on tight, it's a roller coaster ride we're on var ungefär my song today. mådde piss, hade ont i magen &allt, så när jag kom hem blev det till att sova &kolla på tv.

torsdag: klippte mig &sedan blev det till att inte göra något alls, för regnet öste ner &jag kände inte för att gå ut. var iofs tvungen att ta ut hundarna, men det gick bra i regnuppehållen. sedan blev det en tur till papi &sov där. orkade inte ta mig hem till mami igen, &sånt. kollade Dexter med papi, &dexter skrämmer mig lite, hah!

fredag (idaggg): drog hem till mami &grattade henne eftersom hon fyllde år igår. <3 sen blev det inte mycket gjort, bakade till i morgon, då massa släktingar kommer hit för att fira mami. nu glor jag på idol, &oroar mig för robin b!
jag vill inte att han ska åka, men det finns ju alltid en risk. vill inte behöva smsa &skriva "maxie, gråt inte nu...." till maxie ikväll. hon missar idol ikväll, eftersom hon är i london&jag får rapportera till henne. robin e var fantastisk idag, otroligt bra ^-^ &robin b var inte helt dålig han heller ;) men mja, jag har svårt att bestämma mig för vilka mina favoriter är, men jag tror att båda heter robin (a)

ny header uppe nu med, what do ya think? (: jag är rätt nöjd med den faktiskt, menmen, jag byter kanske snart igen, ni känner ju mig! ^__^


Kommentarer
Postat av: fia

eftersom jag är dålig på att kommentera bra saker så sammanfattar jag lite sådär....

det var sjuuukt bra när du var här, everything ^-^

och jag tyckte att det var tråkigt när du åkte hem!

ingen som förstod "freaky freaky fresh" och alla andra internskämt ;/ bläsch på det!

men vi får se till att ses snart igen tycker jag (:

2008-10-31 @ 23:33:42
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/
Postat av: fia

...and i like your new header (:

2008-10-31 @ 23:34:30
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/
Postat av: fia

det går bra för mig med mina kommentarer (a)

ROCKET MAN :D han är faktiskt min nya idol. i like him! ^-^

2008-10-31 @ 23:36:41
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/
Postat av: maxie

jag ska kolla på robins framträdande nu typ ^__^ ohh, jag älskade det smset med hans citat, hahah han är så jävla bra <3 och jag saknar dig :( <3

2008-11-02 @ 19:35:23
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: maxie

din header är fin btw, som vanligt, hhaa <3

2008-11-02 @ 19:35:38
URL: http://matrixx.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhej! Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-02 @ 19:40:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0